Wednesday, May 18, 2022

کلینیک‌ زیبایی لیلیان بهترین کلینیک‌ ایران در زمینه زیبایی، جوانسازی ، لیزر

 








کلینیک‌ زیبایی لیلیان با سال ها سابقه و تجربه درخشان، یکی از بهترین کلینیک‌ های ایران در زمینه زیبایی، جوانسازی ، لیزر و… است.


خدمات ارائه شده در کلینیک لیلیان در محیطی آرام ، زیبا ، استریل مطابق و با استاندارهای روز جهان است و همه روزه در تلاش هستیم تا با استفاده از تکنولوژی‌ های جدید و مواد باکیفیت بهترین تجربه را برای همراهان خود رقم بزنیم.


کادرپزشکی و پرسنل شاغل در کلینیک‌ لیلیان جزو بهترین‌ های حوزه خود هستند. این کلینیک زیبایی لیلیان ضمن دریافت تمام مجوز های مربوطه در زمینه خدمات جوانسازی، لیزر، کاشت مو و ابرو با بهره گیری از به‌روزترین تجهیزات روز دنیا، به برندی درخشان در زمینه کلینیک‌های زیبایی تبدیل شده است.


خدمات ارائه شده در کلینیک لیلیان در محیطی آرام ، زیبا ، استریل مطابق و با استاندارهای روز جهان است و همه روزه در تلاش هستیم تا با استفاده از

تکنولوژی‌ های جدید و مواد باکیفیت بهترین تجربه را برای همراهان خود رقم

بزنیم. 

کادرپزشکی و پرسنل شاغل در کلینیک‌ لیلیان جزو بهترین‌ های حوزه خود هستند .

این کلینیک ضمن دریافت تمام مجوزهای مربوطه در زمینه خدمات جوانسازی،

لیزر، کاشت مو و ابرو با بهره گیری از به‌روزترین تجهیزات روز دنیا، به

برندی درخشان در زمینه کلینیک‌های زیبایی تبدیل شده است.


تماس با ما


شما زیباجویان عزیز میتوانید جهت تعیین وقت کلینیک لیلیان یا مشاوره تلفنی به صورت رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.


شماره موبایل : ۰۹۰۱۵۲۵۱۰۵۰


شماره تماس کلینیک : ۰۲۱۴۴۲۹۳۸۶۹


آدرس کلینیک لیلیان : تهران – بلوار مرزداران – خیابان ابراهیمی – نبش الوند ۱۳ – ساختمان متروپل (داروخانه) – طبقه پنجم واحد

No comments:

Post a Comment