Thursday, November 24, 2022

انتخاب رشته کنکور سراسری با محمدرضا پوردستمالچی

 





مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری در مرکز مشاوره تحصیلی پوردستمالچی به شرح زیر است:


جلسه آموزش و قوانین انتخاب رشته کنکور سراسری توسط محمدرضا پوردستمالچی


پرکردن فرم پرسشنامه شخصیت و علاقه


معرفی رشته های دانشگاهی


جلسه نیمه گروهی توسط مشاوران ارشد


انتخاب رشته نرم افزاری


https://cdn.pourdastmalchi.net/uploads/2022/07/Slid.png


یکی از دغدغه های انتخاب رشته کنکور سراسری اطلاع از نتیجه و میزان قبول شدگان سال های قبل است. راه حل اصلی برای مرتفع سازی این کار روش های نرم افزاری و کامپیوتری است. این روش از حساس ترین مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری است. چرا که اصل اعتماد سازی داوطلب و پایه انتخاب های بعدی اون همین مرحله است.


استفاده از نرم افزارهای غیر هوشمند، غیر قابل اعتماد و تخمینی میتواند اهداف انتخابی داوطلب را بسیار دور از دسترس کند. از اصلی ترین مزایایی که پس از ثبت نام در طرح انتخاب رشته پوردستمالچی در پنل خود مشاهده خواهید کرد دقیق ترین نرم افزار انتخاب رشته با تخمین سازی بسیار نزدیک است.


این نرم افزار به دلیل جلوگیری از سود جویی و کپی کردن در حال حاضر فقط از طریق ثبت نام در پنل کاربری شما قابل مشاهده است. البته تلاش میشود دموی رایگانی نیز به منظور مشاهده امکانات فوق العاده در آینده در اختیار داوطلبان عزیز قرار بگیرد.


نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری نیز به نحوی عمل میکند که کلیه موارد مربوط به سهمیه های مناطق، ایثارگران و شانس های قبولی در تمام کد رشته های انتخابی براساس مواردی که انتخاب کرده اید مشخص خواهد شد.


جلسه فردی ۲ با مشاورین ارشد


کنترل توسط مشاوران ناظر


کنترل توسط مشاوران ارشد


و کنترل نهایی توسط مشاور برتر کشور: محمدرضا پوردستمالچی

No comments:

Post a Comment